Debitne Kartice

Debitna kartica je kartica koju možete koristiti za plaćanje roba i usluga ili podizanje gotovine do visine raspoloživih sredstava na kartičnom računu.

MASTERCARD DEBIT kartica ZiraatBank BH d.d. sa međunarodnim važenjem nude Vam brzo, fleksibilno i savremeno rješenje zadovoljavajući Vaše finansjiske potrebe. Iskoristite Vaš novac na najbolji način.

Sa našom karticom nemate potrebu za gotovinom ili čekom.

ZiraatBank BH d.d. svojim klijentima po debitnim karticama vrši mjesečno slanje izvoda putem pošte ili e-maila.

Uz debitne kartice ostvarujete sljedeće pogodnosti:

  • Imate pristup Vašem novcu u svakom trenutku na bankomatima i šalterima banaka širom svijeta;
  • Vaše plaćanje je jednostavnije i sigurnije jer više ne morate nositi gotovinu sa sobom;
  • Jednostavnije plaćanje na prodajnim mjestima širom svijeta bez potrebe za konverzijom valuta;
  • Mjesečni izvod omogućava Vam bolji uvid u Vaše troškove, a time i bolju kontrolu potrošnje;

Za debitnu karticu ZiraatBank BH d.d. mogu aplicirati i rezidenti i nerezidenti , potrebno je samo da popunite zahtjev za debitnu karticu, koji možete preuzeti u najbližoj poslovnici, te da donesete kopiju identifikacionog dokumenta(kopija lične karte i/ili pasoša i sl). Nije neophodno da ostvarujete redovna mjesečna primanja.

Imalac kartice može biti samo punoljetna osoba (rezidenti i nerezidenti).

Kreditirani tekući račun

  • Svim klijentima koji primaju redovna mjesečna primanja preko naše Banke nudimo mogućnost dozvoljenog prekoračenja.
  • Maksimalni dozvoljeni limit - do 3 mjesečne neto plate. Platna kartica ZiraatBank BH d.d. našim klijentima omogućava plaćanje na prodajnim mjestima širom svijeta, plaćanje putem interneta uz poseban i jedinstven sistem zaštite u BiH, kao i podizanje gotovine na bankomatima i šalterima banaka širom svijeta.
  • ZiraatBank BH svojim klijentima po platnim karticama vrši mjesečno slanje izvoda putem pošte ili e-maila, koji Vam nude bolju kontrolu vlastitih finansija.

IZGUBLJENE / UKRADENE KARTICE -korisnik je obavezan da preuzme sve mjere predostrožnosti kako bi zaštitio svoju karticu od moguće zloupotrebe.

Obavezno je odmah prijaviti gubitak / krađu kartice na telefon:

KARTIČNI POZIVNI CENTAR
+387 33 252 243
+387 33 252 244

U slučaju da su gore navedeni brojevi zauzeti odmah pozovite naš dežurni telefon: +387 61 225 443 ili +387 61 891 053

Molimo da obratite pažnju na slijedeće prilikom upotrebe vaših kreditnih kartica:

  • Ne dajite šesnaestocifreni broj naveden na kartičnoj plastici trećim osobama – tako povećavate sigurnost zaštite podataka na kartici i smanjujete mogućnost zloupotrebe.
  • PIN je Vaš tajni identifikacioni broj koji treba pažljivo čuvati i ne saopštavati ga drugima.
  • Čuvajte svoj primjerak računa da bi ste ga uporedili sa dostavljenim izvještajem obavljenih transakcija. Uništite ga nakon izvršene provjere.
  • Ne dozvolite da drugi koriste Vašu karticu.
  • U slučaju da vam je potrebna pomoć obratite se našoj najbližoj poslovnoj jedinici.
  • U slučaju da bankomat "proguta" i zadrži vašu kreditnu karticu (izvan radnog vremena poslovnice ili tokom vikenda) ne saopštavajte Vaš pin nikome. Za pomoć se obratite nama, na gore navedene brojeve telefona.
  • Poslije svake upotrebe provjerite da li je Vaša kartica na sigurnom mjestu.
  • U slučaju gubitka i/ili krađe Vase kartice, prijavite nam što prije radi blokiranja stare i izdavanja nove.